Nejčastejší dotazy

Registrace je jednorázová. Při budoucích objednávkách již budete využívat Váš stávající profil a proces samotné objednávky nezabere více jak pět minut.

Po zadání objednávky obdržíte platební údaje na Váš email. Po připsání platby na účet Albet ČR k Vám dorazí automaticky generovaná smlouva i s fakturou. Smlouvu je nutné vytisknout a v den zahájení pronájmu se s kopií smlouvy ohlásit u vedení provozovny na informacích.

Ne, veškeré pronájmy musejí být centralizovaně řešeny přes systém www.ualbertu.cz. Platba musí být realizována na účet.

Objednávku lze udělat pouze na měsíce, které jsou vidět v systému. Tedy nelze.

Vždy minimálně jeden den před započetím pronájmu. Pokud se obáváte prodlení v rámci bankovního převodu, využijte platební metodu PayU. (Dnem zaplacení se rozumí připsání úhrady na účet Albert ČR).

Platební brána PayU slouží k okamžitým bankovním převodům mezi účty. Můžete ji využít buď pro platbu platební kartou, nebo pro tzv. online převod. Online převod funguje na principu internetového bankovnictví a jeho výhodou je okamžité připsání prostředků na účet AHOLD (smlouvu obdržíte do 30 minut od zaplacení). Podporované banky jsou: Česká Spořitelna, Komerční Banka, Raiffeisen Bank, mBank, GE Money Bank, SBERBANK, Fio banka.